lördag 14 september 2013

Lilla hjärtat

Igår hade jag en ledig dag efter min sena vecka på jobbet. Jag hade planerat att sy, har en massa färdigklippt. Men det var så skönt väder så det blev en balkongdag istället med garn och stickor. Det gick bara åt några få gram till det här hjärtat så det tog inte så mycket av mitt garnlager men det är bra till alla dom där småslattarna man brukar få över. Ett perfekt hjärtmönster tycker jag som inte gillar att sy ihop stickat.


Mönster till "Seamless Heart" finns på Ravelry (på engelska)
Garn: Sandnes Tove 
Stickor: Rundsticka 2 mm, 100 cm


Jag försökte göra det här inlägget från iPaden men lyckades inte komma på hur jag ska få hit bilden som finns i paddans bildalbum. Någon som vet hur man gör? Om det alls går! Bilden ovan har jag skickat till mej själv från iPaden och den blev pytteliten!

2 kommentarer: