söndag 1 september 2013

Nåt slags fodral

Nu är min semester slut och nu närmar sej den årstid jag tycker bäst om. Hösten brukar vara så otroligt vacker och lite lagom kylig. För att inte tala om dom mörka kvällarna. Jag gillar mörka kvällar med lite mysbelysning tänd. Förr hade jag alltid en massa levande ljus tända men numera får jag tyvärr huvudvärk av dom så det får bli smålampor istället.


Det här var ett första försök till iPadväska men jag tänkte fel med dragkedjan. Det blev så tajt så jag nätt och jämnt fick ner iPaden i fodralet så jag sydde ett nytt utan dragkedja. Som tur var så räckte tyget till ett fodral till. Här finns det lyckade fodralet. Det här fodralet kanske kommer till användning till nåt annat. Det är både vadderat och fodrat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar